Z pewnością widzieliście nieraz na ulicy samochody pokryte folią reklamową, ale to właśnie pokrywanie aut jednokolorową folią zyskuje na popularności.
Niektórzy kwestionują inwestycje polegającą na pokrywaniu samochodu folią o jednolitym kolorze, a był to bardzo dynamiczny trend zeszłego roku. Pewnie wielu zaskoczy, że duża liczba posiadaczy samochodów decyduje się na oklejenie swojego samochodu folią tuż po wyjechaniu z salonu.
Jedną z zalet pokrycia auta jednolitą folią jest możliwość dodania interesujących tekstur przykuwających oko. Inną zaletą są właściwości folii pozwalające na utrzymanie fabrycznego lakieru w idealnym stanie przez lata (czyli funkcja znana jako najskuteczniejsza ochrona lakieru).
Dla porównania warto dodać iż najbardziej popularne w obecnej chwili usługi związane z ochroną lakieru takie jak: powłoka ceramiczna, powłoka kwarcowa, powłoka szklana czy wosk uzyskują maksymalną grubość na poziomie 10 mikronów, w przypadku folii wartość ta jest przynajmniej 7 krotnie większa i wynosi ok 70 mikronów.
Oczywiście zdecydowana większość entuzjastów oklejania samochodów folią chcę się wyróżnić wśród tłumu dodając indywidualne motywy często z małą komunikacją reklamową. W końcu folia to mobilna reklama dająca właścicielom firm większą rozpoznawalność wśród społeczności.
Samochody oklejone folią reklamową pozostają silną strategią reklamową. Wysoka częstotliwość kontaktu z reklamą osób przechodzących obok takiego mobilnego nośnika w momencie, gdy właściciel firmy załatwia swoje sprawy jest nie do przecenienia. To zaskakujące, że wciąż tak mało firm korzysta z tego rozwiązania biorąc pod uwagę liczbę zalet, jakie oferuje.
Zrób mobilny billboard ze swojego pojazdu i korzystaj z benefitów, jakie oferuje widoczność Twojej marki. Jeśli jesteś zainteresowany tym rozwiązaniem zapoznaj się z ofertą firmy Multicovering na stronie http://multicovering.com.